Mascarponés piñata torta


 Ezt a két tortát az ikreimnek
Készítettem a 6. Születésnapjukra. Piñata tortát szerettek volna ami tele van belül sok sok cukorral és kívül is sok sok cukor van.
Fehércsokis és tejcsokoládès mascarpone tortát készítettem .
Hozzávalók :

226g vaj
226g mascarpone
1 ek vanília aroma
60g kakaópor (fehércsokinal elhagytam)
128g èt vagy tejcsokoládè
480g porcukor

Olvasszuk fel vízgőz felett a csokoládét. A mascarponet alacsony fokozaton keverjük habosra a vanília aromával. Keverjük hozzá a kakaóport óvatosan. Ha a csokoládé kihűlt keverjük hozzá a mascarponehoz. A vajat keverjük ki habosra a porcukorral. Majd a 2 krémet tegyük egybe és keverjük jól át.

Kicsit hígabb a krém amikor kikevertük de tökéletesen össze fog állni.

Krém tökéletes torták töltèsèhez és kicsi cupcakes sütemények díszítèsèhez.

A tortákhoz 3 piskótát sütōttem. El vágtam őket félbe. Közepèbe lyukat csináltam bele szórtam a cukrokat. A legfelső piskóta maradt egészbe. Körbe kentem krémmel és csak a díszítés volt vissza. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések